Nova pismenost u medijima

Ovde možete pronaći aktuelne tekstove, intervjue, gostovanja, javne nastupe i osvrte u različitim medijima na teme medijske i informacione pismenosti.

Pratite #NovaPismenost

  • Saznajte sve o konkursu „Digitalna ekspedicija Izazov”

    rts.rs

    Konkurs „Digitalna ekspedicija Izazov 2021/2022“ namenjen je timovima osnovnih i srednjih škola u Srbiji i drugu godinu zaredom organizuje se sa ciljem kreiranja digitalnih obrazovnih sadržaja koji će doprineti povećanju nivoa digitalne pismenosti učenika.

  • Gostovanje: Euronews Jutro, Euronews

    Euronews

    Svi koji imaju pristup internetu, odnosno društvenim mrežama, svakim klikom na dugme "objavi" postaju mediji, pošto time svoje poruke, vrednost i narative šire dalje "publici". Influenseri na mrežama koji imaju više desetina hiljada pratilaca, mogu da vrše izuzetno veliki uticaj na mlade ističe za Euronews Srbija projektna menadžerka Influens akademije Vanja Banković. Ona naglašava da se novi oblici medija više ne mogu ignorisati i zato smatra važnim da se, kroz ovaj projekat novoosnovane akademije, na društvenim mrežama mladima kreira kvalitetan sadržaj sa pouzdanim informacijama i dobrim vrednostima.

  • Gostovanje, URANAK1, K1

    K1

    Influenseri su novi uticajni mediji i neophodno je regulisati i samoregulisati ovu oblast. Za URANAK1 govore Vanja Banković, menadžerka programa Influens akademije i Aleksa Todorović, influenser.

  • Gostovanja: Razglednice, RTV1

    RTV1

    "Digitalna ekspedicija izazov'' je konkurs namenjen timovima osnovnih i srednjih škola, koje pored učenika čine i nastavnici-mentori. Njihov zadatak je da pripreme idejni projekat za kreiranje digitalnog otvorenog resursa.

  • Gostovanja: Jutarnji program, RTS1

    RTS1

    Konkurs za učenike "Digitalna ekspedicija Izazov" održava se drugu godinu s ciljem da se osnovci i srednjoškolci takmiče u kreiranju digitalnih obrazovnih sadržaja koji će doprineti povećanju nivoa digitalne pismenosti. Nagradni fond je milion dinara. Tijana Stefanović iz te inicijative, istakla je da učenici imaju veliki pristup digitalnim alatima i različitim informacijama. Konkurs je, kaže otvoren za aplikaciju, video igru, bilo koju formu za koju đaci misle da im je zanimljiva i da oni kroz takav resurs uče.

  • Gligorijević: Važno je sa influenserima govoriti o odgovornosti na društvenim mrežama

    danas.rs

    Novinarka Jovana Gligorijević ocenila je da je važno da se sa influenserima govori o medijskoj i digitalnoj pismenosti, pojmu medija i odgovornosti na društvenim mrežama, jer su oni „budući kreatori javnog mnjenja i budućnost medija“.

  • Svakim klikom na "objavi" postajemo mediji

    b92.net

    Tokom protekla tri dana održana je velika edukativna online konferencija "Logovanje za novo doba", u organizaciji organizacije Propulsion i kompanije Facebook (Meta), koju je pratilo nekoliko desetina hiljada ljudi širom zemlje i regiona.

  • Dunja Jovanović: Šta je stvarno, a šta reklama na profilima influensera

    nova.rs

    Ogroman uticaj influensera, pre svega na mlade, pokreće pitanje odgovornosti za ono što objavljujemo na mrežama, ali i pitanje kako prepoznati šta je od onoga što nam influenseri nude iskrena preporuka, a šta plaćena reklama. Stoga je u protekla tri dana održana velika edukativna onlajn konferencija Logovanje za novo doba na kojoj je nekoliko desetina hiljada ljudi širom zemlje i regiona pratilo šta imaju da kažu eksperti o uticaju influensera kao novih medija na oblikovanje današnjeg društva, o brojnim izazovima koje je donelo digitalno doba, te odgovornosti i regulaciji digitalnog prostora i društvenih mreža.

  • Kultura hejta: „Na ulici sam videla kako na decu utiče serija Squid game“

    nova.rs

    U okviru konferencije "Logovanje za novo doba", koju organizuje Propulsion u saradnji sa kompanijom Fejsbuk, imali smo priliku da čujemo panel pod nazivom "Kultura hejta". Zašto serija Squid game ima poguban uticaj na decu, ali i zašto influenseri ne prezaju od negativnog publiciteta, saznali smo u razgovoru sa Markom Čelebićem, urednikom programa pozorišta Dadov i Anom Urlić, stručnjakinjom za digitalne komunikacije.

  • Logovanje za novo doba: Gledajte panel o digitalnoj generaciji samo na Nova

    nova.rs

    Influens akademija je program koji gradi pozitivne društvene vrednosti, publiku i poruke najuticajnijih influensera na društvenim mrežama u zemlji kao medija 21. veka. Na današnjem, prvom, panelu “Digitalna generacija ili digitalno doba?” govore Marina Panić, nastavnica srpskog jezika i književnosti, David Pavlović, influenser i Lazara Marinković, novinarka BBC na srpskom uz moderatorku Magdu Janjić, novinarku.

  • Novi Pazar poslednja stanica Digitalnog karavana

    sandzakpress.net

    Građani Novog Pazara imaće tokom vikenda priliku da se u okviru karavana “Digitalna ekspedicija” upoznaju sa elektronskim uslugama i trgovinom, osnovama digitalne bezbednosti i pismenosti, kao i ostalim pogodnostima koje nudi digitalni prostor i omogućavaju nove tehnologije.

  • Navike građana i klimatske promene

    rts.rs

    Centar za promociju nauke (CPN) sprovodi istraživanje navika građana koje doprinose povećanju ugljeničnog otiska i ubrzanju klimatskih promena. Projekat nosi naziv "EkOtisak", a cilj je da se građani motivišu da se uključe u teme koje se tiču održivog načina života i očuvanja životne sredine. Više o projektu reći će nam sagovornik iz CPN-a Petar Laušević.

  • Raška 15. stanica karavana Digitalna ekspedicija (VIDEO)

    beta.rs

    Gradjani Raške imaće tokom vikenda priliku da se u okviru karavana "Digitalna ekspedicija" upoznaju sa ključnim digitalnim veštinama 21. veka, elektronskim uslugama, elektronskom trgovinom, osnovama digitalne bezbednosti i pismenosti, kao i ostalim pogodnostima koje nudi digitalni prostor i omogućavaju nove tehnologije.

  • Među svojima

    bizlife.rs

    Borba protiv obmanjujućih informacija, neistina, zloupotrebe seksualnog sadržaja, prikrivenog govora mržnje i svega drugog čime naša scena danas obiluje aktivni je proces koji zahteva vreme, znanje i druge resurse; mi ih sve manje imamo, bilo da zastupamo brend ili radimo u agenciji

  • Raspisan konkurs za unapređenje digitalne pismenosti učenika osnovnih i srednjih škola „Digitalna ekspedicija Izazov”

    nedeljnik.rs

    U okviru karavana „Digitalna ekspedicija”, pokrenutog na inicijativu Kabineta predsednice Vlade Srbije, Ane Brnabić, otvoreno je takmičenje za učenike i nastavnike pod nazivom „Digitalna ekspedicija Izazov 2021/2022”. Cilj Izazova je kreiranje digitalnih obrazovnih sadržaja koji će doprineti povećanju nivoa digitalne pismenosti učenika osnovnih i srednjih škola u Srbiji, sa ukupnim nagradnim fondom od milion dinara.

  • Raspisan konkurs za unapređenje digitalne pismenosti učenika osnovnih i srednjih škola

    danas.rs

    Takmičenje učenika osnovnih i srednjih škola u Srbiji u kreiranju digitalnih obrazovnih sadržaja otvoreno je u okviru karavana „Digitalna ekspedicija“, a nagradni fond je milion dinara, saopšteno je danas.

  • DIGITALNA EKSPEDICIJA: Karavan digitalne pismenosti u Pirotu

    novosti.rs

    PIROT je danas i sutra domaćin Karavana digitalne ekspedicije, odnosno digitalne pismenosti, koji je pokrenut na inicijativu predsednice Vlade Srbije Ane Brnabić.

  • Karavan "Digitalna ekspedicija" stigao u Vranje

    rtv.rs

    Karavan "Digitalna ekspedicija", pokrenut na inicijativu Kabineta predsednice Vlade Srbije Ane Brnabić, danas je posetio svoju trinaestu stanicu - Vranje, gde su građani imali priliku da se upoznaju sa elektronskim javnim uslugama koje su dostupne na sajtu eUprave.

  • Gostovanja: Euronews Jutro, Euronews

    Euronews

    S obzirom na to da skoro dve godine živimo u pandemiji, gde su se često pojavljivali neizvesnost i konfuzija, a pravila menjala, veliki broj ljudi je gubio poverenje u tradicionalne izvore informisanja, odluke institucija, stručnost i profesionalizam, pokazalo je istraživanje koje je realizovao CESID u okviru programa "Nova pismenost". Informisanje putem društvenih mreža je poraslo, a kakve probleme to može da izazove?

  • Karavan "Digitalna ekspedicija" posetio Niš

    b92.net

    Karavan "Digitalna ekspedicija", pokrenut na inicijativu Kabineta predsednice Vlade Srbije, Ane Brnabić, posetio je danas svoju 12. stanicu - Niš.

  • Karavan „Digitalna ekspedicija“ doputovao u Niš

    jugpress.com

    Karavan “Digitalna ekspedicija”, pokrenut na inicijativu kabineta predsednice Vlade Srbije, Ane Brnabić, posetio je danas svoju dvanaestu stanicu – Niš, gde su građani imali priliku da se upoznaju sa elektronskim javnim uslugama koje su dostupne na sajtu eUprave, principima elektronske trgovine i osnovama bezbednog korišćenja društvenih mreža, kao i ostalim pogodnostima digitalnog prostora.

  • Ružić: Važno je da deca nauče kako da tumače i interpretiraju medijske sadržaje

    beta.rs

    Prvi potpredsednik Vlade Srbije i ministar prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Branko Ružić izjavio je da učenici u Srbiji kroz obrazovni sistem imaju mogućnost da ovladaju osnovama medijske i digitalne pismenosti, ali i da je važno da roditelji budu vodiči deci kroz različite programske sadržaje, kako bi im pomogli pri njihovom tumačenju i interpretaciji.

  • Razvoj medijske pismenosti neophodan alat u borbi protiv DEZINFORMACIJA

    blic.rs

    Koliko država ima udela u razvijanju medijskog i informacionog opismenjavanja građana i koliki se pomak napravio u proteklih godinu I po dana od kada traje pandemija, otkriva Maja Zarić iz Ministarstva kulture i informisanja.

  • Sinergija medija i obrazovnog sistema: Gde se informišu učenici?

    blic.rs

    U moru informacija i dezinformacija možda je najteže deci školskog uzrasta da naprave selekciju između lažnih i istinitih vesti, prateći informacije na društvenim mrežama kao njihovog glavnog kanala informisanja. Koliko tu mogu da pomognu mediji, a koliko obrazovni sistem, govore naša poznata novinarka Radio televizije Vojvodine Ljubica Gojgić i nastavnica srpskog jezika iz Kraljeva, Marina Panić.

  • Gostovanja: Dnevnik, RTS1

    RTS1

    Na Viberu, koji svakodnevno koristi preko 80% naših građana, šire se neproverene informacije u vezi s lečenjem virusa korona, a 70% ljudi kaže da se najviše informiše preko porodice i prijatelja, nalazi su istraživanja koje smo radili sa kolegama iz CESID-a. U mreži spina i fejk njuza, kako da se odbranimo od previše informacija? Za Dnevnik RTS-a govori naš Darko Soković.

  • MARINA MALJKOVIĆ I PIJANISTA: Gasiti notifikacije, opismeniti se i produhoviti

    blic.rs

    Zajedno, iz različitih uglova, ali o istoj gorućoj temi razgovarali smo sa Marinom Maljković, evropskom prvakinjom, selektorkom ženske Košarkaške reprezentacije Srbije i Andrejom Josifovskim, poznatijim kao Pijanista, umetnikom i asisitentom na Arhitektonskom fakultetu u Beogradu. Pročitajte šta misle o uticaju novog doba na kulturu i umetnost i kako nova pismenost menja sport i živote građana.

  • Gostovanje: URANAK1, K1

    K1

    70% građana informiše se preko porodice i prijatelja, kažu rezultati istraživanja koje predstavljaju Emilija Orestijević, istraživačica iz CeSID-a i Goran Zarić, menadžer programa Nova pismenost.

  • KARAVAN „DIGITALNA EKSPEDICIJA“ U POSETI ALEKSINCU (VIDEO)

    tvzonaplus.rs

    Karavan digitalnih veština, pismenosti i bezbednosti, pod nazivom „Digitalna ekspedicija“, koji je pokrenut na inicijativu Kabineta predsednice Vlade Republike Srbije, Ane Brnabić, stigao je u Aleksinac.

  • Karavan „Digitalna ekspedicija“ danas u Aleksincu

    danas.rs

    Karavan „Digitalna ekspedicija“, pokrenut na inicijativu premijerke Ane Brnabić, posetio je danas svoju jedanaestu stanicu – Aleksinac, gde su građani imali priliku da se upoznaju sa elektronskim javnim uslugama koje su dostupne na sajtu eUprave, saopšteno je iz Vlade Srbije.

  • PROF. DR DRAGAN DELIĆ Vakcinacija je LIČNI AKT razuma i odgovornosti, ali i aktsaosećanja i brige za druge

    blic.rs

    Kako da izaberemo pravu vakcinu i da li olako treba doneti tu odluku u moru informacija koje se građanima plasiraju svakodnevno. Šta znači u današnje vreme biti zdravstveno pismen i koliko nam u tome pomaže novo doba, priča prof. dr Dragan Delić, infektolog Univerzitetskog kliničkog centra Srbije.

  • Gostovanja: Novi dan, N1

    N1

    Istraživačica CESID-a Emilija Orestijević izjavila je za N1 da je istraživanje pokazalo da više od petine ljudi u Srbiji ne veruje ni jednom mediju, čemu doprinosi ponašanje samih medija, hiperprodukcija i tabloidizacija. Goran Zarić iz Nove pismenosti kaže “da smo svi, hteli ili ne, postali mediji”.

  • RODITELJI SU PO DEFINICIJI "KRINDŽ" Dragan Ilić otkriva - da li sa decom pričamo istim jezikom

    blic.rs

    Koje su nam sve to „nove pismenosti“ potrebne da bi smo se snašli kao roditelji u današnje vreme govori novinar, psiholog, ali i otac Dragan Ilić.

  • Među svojima

    marketingmreza.rs

    Nismo se ni okrenuli, a dogodilo se to da je ama baš svako postao medij. Mediji su mediji, naravno, ali je i svaki zaposleni u državnoj upravi medij, svaki biznis, svaki roditelj, nastavnik, svaki influenser, svaki naš potrošač, i svakako – svaki naš brend. Mi svi presudno utičemo na to kako se medijski i digitalni prostor oblikuje: plasiramo li u njemu poruke zasnovane na klikbejtu, zavodljivoj, netačnoj, obmanjujućoj komunikaciji, trudimo li se da se u moru sadržaja izdvojimo spinom, šokom ili nekom drugom štetnom medijskom pojavom?

  • Medijska i digitalna pismenost mogla bi da bude odgovornost brendova!

    marketingmreza.rs

    Marketing mreža, u saradnji sa programom Nova pismenost, koji zajednički sprovode Propulsion i Američka agencija za međunarodni razvoj USAID, objavila je nedavno rezultate regionalnog konkursa za najbolje primere integrisanih kampanja koje za temu imaju medijsku, informacionu i digitalnu pismenost. Šest najboljih primera dobre prakse biće predstavljeni na 7. festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2021, koji će biti održan 2. i 3. novembra u Beogradu. Jedna od kampanja koje će biti predstavljane je i „Escape room“ koju su zajedno sproveli UNICEF Slovenija i Agencija 101. Tim povodom, razgovarali smo sa Sašom Petekom, kreativnim direktorom agencije.

  • Kvalitet informacija koje plasiramo utiče na percepciju, uverenja i krajnji stav naše ciljne grupe!

    marketingmreza.rs

    Marketing mreža, u saradnji sa programom Nova pismenost, koji zajednički sprovode Propulsion i Američka agencija za međunarodni razvoj USAID, objavila je nedavno rezultate regionalnog konkursa za najbolje primere integrisanih kampanja koje za temu imaju medijsku, informacionu i digitalnu pismenost. Šest najboljih primera dobre prakse biće predstavljeni na 7. festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2021, koji će biti održan 2. i 3. novembra u Beogradu. Jedna od kampanja koje će biti predstavljane je i „Siguran dom“ kompanije IKEA Srbija i agencija BBDO Zagreb i Ovation BBDO. Tim povodom, razgovarali smo sa Aleksandrom Jankovski, Marketing Communications Manager South East Europe, IKEA Srbija.

  • USAID obeležava nedelju medijske pismenosti: Za novu stvarnost, nova pismenost za sve

    blic.rs

    Pod sloganom „Medijska pismenost za javno dobro”, program Nova pismenost i ove godine u Srbiji obeležava globalnu Nedelju medijske i informacione pismenosti pod pokroviteljstvom UNESCO-a. Program zajednički sprovode organizacija Propulsion i Američka agencija za međunarodni razvoj (USAID). Ovo je još jedan povod da se građanima, privredi, državnoj upravi, nastavnicima, deci i njihovim roditeljima skrene pažnja na važnost i neophodnost medijske i informacione pismenosti u složenom svetu.

  • Realnost koja sve više ne postoji

    marketingmreza.rs

    Reči su moćno oružje koje snažnije nego ikada utiče na formiranje, ali i narušenost naše realnosti. Mnogo pre pojave internet mema, u doba dial-up interneta i pre nastanka pojma “viralno”, ulični prolaznik koji je u TV prilogu izjavio da propaganda i sve što se dešava na ovom svetu nije istina, mnogima je izmamio osmehe.

  • Gostovanja: Kroz grad, TV Subotica

    TV Subotica

    Karavan "Digitalna ekspedicija" proteklog vikenda posetio je i Suboticu. Sugrađani su imali priliku da se upoznaju sa elektronskim javnim uslugama koje su dostupne na sajtu eUprave, principima elektronske trgovine i osnovama bezbednog korišćenja društvenih mreža, kao i ostalim pogodnostima digitalnog prostora.

  • SJAJAN PROJEKAT: "Digitalna ekspedicija" stigla među Subotičane

    novosti.rs

    KARAVAN "Digitalna ekspedicija" stigao je danas na svoju desetu stanicu – Suboticu. Subotičani danas i sutra imaju priliku da se upoznaju sa svim što nosi digitalni prostor

  • Današnji ljudi očekuju od brendova da rade na boljitku društva!

    marketingmreza.rs

    Marketing mreža, u saradnji sa programom Nova pismenost, koji zajednički sprovode Propulsion i Američka agencija za međunarodni razvoj USAID, objavila je nedavno rezultate regionalnog konkursa za najbolje primere integrisanih kampanja koje za temu imaju medijsku, informacionu i digitalnu pismenost. Šest najboljih primera dobre prakse biće predstavljeni na 7. festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2021, koji će biti održan 2. i 3. novembra u Beogradu. Jedna od kampanja koje će biti predstavljane je i „Veliki hrvatski naivci“ agencije Señor Hrvatska. Tim povodom, razgovarali smo sa Juricom Ćorlukom, Head of Creative agencije Señor.

  • ŠOKANTNO: Klijent nije uvek u pravu! (FOTO/VIDEO)

    marketingmreza.rs

    Bonton nalaže da morate na Instagramu da zapratite i nalog @klijentjeuvekupravu ako ste iz kreativne industrije ili sa njom imate bar malo dodira. Ova fantastična zbirka agencijskih mudrosti sakupljenih kroz bogato iskustvo u odnosima sa klijentima, dok dajemo krv, sreću, suze i znoj za šaku dolara, razgaliće i najtvrđa srca među vama i vašim najmilijima.

  • Globalna, kreativna elita predavača na festivalu „KAKTUS 2021“

    rts.rs

    Sedmi festival integrisanih komunikacija „KAKTUS 2021“ biće održan 2. i 3. novembra uživo i onlajn, pod sloganom „Brendovi, vrhovi, bodlje i hladni tuševi“. Predavači će biti najbolji i najnagrađivaniji svetski kreativci i komunikacioni stručnjaci.

  • Festival KAKTUS 2. i 3. novembra u Beogradu

    danas.rs

    Najbolji i najnagrađivaniji svetski kreativci i komunikacioni stručnjaci iz agencija Havas Creative, UM Digital, GUT Miami, Leavingstone, Interweave Agency, kao i kompanija Burger King, Glovo i Nestlé, samo su neki od predavača na sedmom festivalu integrisanih komunikacija – KAKTUS 2021.

  • Medijska i digitalna pismenost predstavljaju deo korporativne kulture i etičnosti brenda!

    marketingmreza.rs

    Marketing mreža, u saradnji sa programom Nova pismenost, koji zajednički sprovode Propulsion i Američka agencija za međunarodni razvoj USAID, objavila je nedavno rezultate regionalnog konkursa za najbolje primere integrisanih kampanja koje za temu imaju medijsku, informacionu i digitalnu pismenost. Šest najboljih primera dobre prakse biće predstavljeni na 7. festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2021, koji će biti održan 2. i 3. novembra u Beogradu. Jedna od kampanja koje će biti predstavljane je i „Nesalomivi“ Hemofarm fondacije i agencije New Moment New Ideas Company. Tim povodom, razgovarali smo sa Suzanom Đorđević, direktorkom Hemofarm fondacije.

  • Jačanje medijske i digitalne pismenosti predstavlja jedan od najvažnijih segmenata razvoja našeg društva!

    marketingmreza.rs

    Marketing mreža, u saradnji sa programom Nova pismenost, koji zajednički sprovode Propulsion i Američka agencija za međunarodni razvoj USAID, objavila je nedavno rezultate regionalnog konkursa za najbolje primere integrisanih kampanja koje za temu imaju medijsku, informacionu i digitalnu pismenost. Šest najboljih primera dobre prakse biće predstavljeni na 7. festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2021, koji će biti održan 2. i 3. novembra u Beogradu. Jedna od kampanja koje će biti predstavljane je i „Svet kakav želiš“ kompanije A1 Srbija. Tim povodom, razgovarali smo sa Anom Boroš Todić, Stručnjak za korporativne komunikacije kompanije A1 Srbija.

  • U oblasti medijske i digitalne pismenosti važna je edukacija!

    marketingmreza.rs

    Marketing mreža, u saradnji sa programom Nova pismenost, koji zajednički sprovode Propulsion i Američka agencija za međunarodni razvoj USAID, objavila je nedavno rezultate regionalnog konkursa za najbolje primere integrisanih kampanja koje za temu imaju medijsku, informacionu i digitalnu pismenost. Šest najboljih primera dobre prakse biće predstavljeni na 7. festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2021, koji će biti održan 2. i 3. novembra u Beogradu. Jedna od kampanja koje će biti predstavljane je i „Tko pije, taj plaća“ agencije Bruketa&Žinić&Grey, Hrvatska. Tim povodom, razgovarali smo sa Valentinom Bugarin, account direktorkom agencije.

  • Gostovanja: Dnevnik, RTV1

    RTV1

    Karavan digitalnih veština, pismenosti i bezbednosti "Digitalna ekspedicija" ovog vikenda boravi u Užicu, a otvorila ga je predsednica Vlade Ana Brnabić na čiju inicijativu je i pokrenut.

  • Karavan Digitalna ekspedicija ovog vikenda u Čačku

    beta.rs

    Karavan digitalnih veština, pismenosti i bezbednosti "Digitalna ekspedicija" posetio je danas i Čačak, a gradjani će u naredna dva dana moći da se upoznaju sa najvažnijim digitalnim veštinama 21. veka.

  • DIGITALNA EKSPEDICIJA: Karavan digitalnih veština, pismenosti i bezbednosti stigao u Kraljevo (FOTO)

    kurir.rs

    Karavan digitalnih veština, pismenosti i bezbednosti, pod nazivom „Digitalna ekspedicija“, koji je pokrenut na inicijativu Kabineta predsednice Vlade Republike Srbije, Ane Brnabić, stigao je u subotu u Kraljevo.

  • Ekspert: Srbija ove godine malo bolje ocenjena po pitanju medijske pismenosti (VIDEO)

    beta.rs

    Menadžer programa "Nova pismenost" i partner u organizaciji Propulsion Goran Zarić ocenio je danas da postoji prostor za poboljšanje stepena medijske i digitalne pismenosti medju gradjanima u Srbiji, ali da je ove godine Srbija nešto bolje ocenjena po tom pitanju i da malo odskače od ostatka Zapadnog Balkana.

  • U Kruševcu karavan digitalnih veština, pismenosti i bezbednosti pod nazivom „Digitalna ekspedicija“

    rtk.rs

    Na Gradskom trgu u Kruševcu danas je održan karavan digitalnih veština, pismenosti i bezbednosti pod nazivom „Digitalna ekspedicija“.Karavan je pokrenut na inicijativu kabineta predsednice Vlade Repulike Srbije Ane Brnabić sa ciljem da se građani širom Srbije upoznaju sa ključnim digitalnim veština 21. veka, elektronskim uslugama, elektronskom trgovinom, osnovama digitalne pismenosti i bezbednosti, kao i ostalim pogodnostima koje nudi digitalni prostor i nove, savremene tehnologije.

  • #kaktus2021: Odabrane kampanje o medijskoj i digitalnoj pismenosti koje će biti predstavljene na festivalu

    marketingmreza.rs

    Marketing mreža, u saradnji sa programom Nova pismenost, koji zajednički sprovode Propulsion i Američka agencija za međunarodni razvoj USAID, objavila je rezultate regionalnog konkursa za najbolje primere integrisanih kampanja koje za temu imaju medijsku, informacionu i digitalnu pismenost. Šest najboljih primera dobre prakse biće predstavljeni na 7. festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2021, koji će biti održan 2. i 3. novembra u Beogradu.

  • Dve trećine građana Srbije koristi društvene mreže kao izvor informisanja

    happytv.rs

    Dve trećine građana Srbije koristi društvene mreže kao primarni izvor informisanja o političkim, društvenim i ekonomskim pitanjima, rezultati su istraživanja o medijskoj i digitalnoj pismenosti u našoj zemlji.

  • Karavan Digitalna pismenost uskoro u domovima za stare i gerontološkim centrima (VIDEO)

    beta.rs

    Karavan "Digitalna ekspredicija" danas je posetio svoju petu stanicu, Smederevo gde je najavljeno da će obuku za poznavanje digitalnog sistema proći i osobe u domovima za stare i gerontološkim centrima.

  • VEŠTINE 21. VEKA: Karavan “Digitalna ekspedicija“ posetio i Šabac (FOTO)

    novosti.rs

    KARAVAN digitalnih veština, pismenosti i bezbednosti „Digitalna ekspedicija” stigao je i do grada na obali Save.

  • Influenseri su novi uticajni mediji, regulacija i samoregulacija neophodni

    rts.rs

    Događajem u Muzeju selfija pokrenuta je Influens akademija (Influence Academy), program kritičkog razmišljanja, samoregulacije i društvene odgovornosti influensera na društvenim mrežama, iza koga stoji regionalna fondacija "Propulsion", uz podršku kompanije „Fejsbuk“.

  • Gostovanja: Novi dan, N1

    N1

    Za generaciju Z (mlade između 12 i 24 godina) influenseri predstavljaju najvažniji medijski kanal preko koga dobijaju informacije ključne za donošenje svakodnevnih odluka. Zato smo uz podršku kompanije Facebook pokrenuli #InfluenceAcademy — program kritičkog razmišljanja, medijske i digitalne pismenosti, samoregulacije i društvene odgovornosti influensera i influenserki. O temama kojima se bavimo na Akademiji za N1 govore naša Vanja Bankovic i Andreja Andrejić, jedan od učesnika.

  • Gostovanja: Vojvođanski dnevnik, RTV1

    RTV1

    Karavan "Digitalna ekspedicija", koji su organizovali Ministarstvo za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja i Kancelarija za E-upravu u partnerstvu sa programom "Nova pismenost" Američke agencije za međunarodni razvoj i Programom Ujedinjenih nacija, boraviće u trinaest gradova u Srbiji. Tokom vikenda "Digitalna ekspedicija" održana je u Vršcu.

  • Sve počinje i završava se – ličnom odgovornošću!

    marketingmreza.rs

    Miljan Spasić, Creative Director u agenciji Propulsion, specijalno za Marketing mrežu govori o zašto je medijska pismenost značajna za buduće generacije, ali i zašto se o ovoj temu sporadično govori u Srbiji i regionu.

  • Danas smo svi mediji!

    marketingmreza.rs

    Darko Soković, rukovodeći partner za strategiju i razvoj u agenciji Propulsion, specijalno za Marketing mrežu govori zašto je medijska pismenost važna, kao i o regionalnom konkursu za najbolje integrisane kampanje u oblasti medijske, informacione i digitalne pismenosti, koji je raspisan u okviru festivala KAKTUS 2021. Konkurs je otvoren do 8. septembra, a više informacija dostupno je na sajtu festivala.

  • Gostovanja: Jutarnji program, RTS1

    RTS1

    "Digitalna ekspedicija" je stigla u Prijepolje. Saznaćete kako da unapredite digitalnu pismenost i digitalne veštine, kao i kako da sebi i svojoj deci omogućite bezbedno onlajn iskustvo. Pogledajte kako je bilo juče u prilogu RTS-a. Karavan je pokrenut na inicijativu predsednice Vlade, a u naredna četiri meseca obići će još 14 gradova širom Srbije. Sledećeg vikenda stižemo u Vršac!

  • Gostovanja: Jutro, Prva

    Prva

    Sledeća stanica karavana „Digitalna ekspedicija” je DOM KULTURE PRIJEPOLJE za vikend, 28. i 29. avgusta. Nastavljamo razgovor o tome kako se koriste elektornske usluge i kako da sigurno kupujemo, prodajemo i obavljamo sve druge aktivnosti onlajn - bilo da su nam nove tehnologije poznate i svakodnevno ih koristimo ili da se sa njima tek upoznajemo. Кuda sve prolazi #DigitalnaEkspedicija za Jutro na Prvoj govori ministarka Tatjana Matić.

  • Gostovanja: URANAK1, K1

    K1

    Kako je izgledala "Digitalna ekspedicija" za K1 objašnjavaju Milena Marić, profesorka u Devetoj beogradskoj gimnaziji i Tijana Stefanović, predstavnica Inicijative "Digitalna Srbija".

  • Gostovanja: Probudi se, Nova S

    Nova S

    Pitamo se da li smatrate da ste digitalno pismeni? Razumete li jezik kojim govore mladi? Imate li predstavu šta po čitave dane gledaju na TikToku? Da li ste svesni da za njih televizija, novine i portali gotovo da i ne postoje?

  • Gostovanja: Jutro za sve, BHT1

    BHT1

    Sa nama je i Darko Soković, naš gost jutros. Hvala vam što govorite za program BHRT. Vi ste ekspert za "novu pismenost". Nova pismenost obuhvata i informacionu pismenost i sve ono o čemu moramo voditi računa na društvenim mrežama.

  • Praksa za studenate FDU iz medijske i digitalne pismenosti

    beta.rs

    Fakultet dramskih umetnosti (FDU) i predstavnici programa Nova pismenost potpisali su Memorandum o saradnji u oblasti medijske, informacione i digitalne pismenosti.

  • Gostovanja: URANAK1, K1

    K1

    Od svih medija građani Srbije najviše vremena provode uz društvene mreže - kažu preko 100 minuta dnevno. Oko trećina građana ne veruje nijednom mediju, više od polovine njih ni ne proverava njihove navode.

  • Gostovanja: Jutro, Prva

    Prva

    O čemu su priručnici medijske pismenosti na kojima rade naši eksperti, u saradnji sa USAID Serbia? Кako s detetom razgovarati o influenserima, mrežama i trendovima kad ste roditelj, a kako kad ste nastavnik? Šta nama uopšte danas znači medijska pismenost – u praksi? Maja Zarić (Ministarstvo kulture i informisanja) i naš Darko Soković gosti su Jutra na Prvoj.

  • Potrebna znanja i veštine da se prepoznaju lažne vesti!

    informer.rs

    Potpredsednica Vlade Srbije i ministarka kulture i informisanja Maja Gojković kaže da su neophodna znanja i veštine medijske pismenosti kako bi se iz digitalnog okruženja izvuklo najbolje i prepoznale lažne vesti.

  • NA "KLIK" SU I LAŽNE VESTI: U Novom Sadu održana konferencija o digitalnoj pismenosti

    novosti.rs

    NOVA medijska, odnosno digitalna pismenost je od izuzetnog značaja za napredak našeg društva i ukoliko se u toj oblasti ne budemo najbolje snašli, posledice mogu da budu vrlo nepovoljne po naš ekonomski i sveukupni razvoj.

  • Borba protiv lavirinta dezinformacija

    danas.rs

    „Naše društvo prepoznaje značaj informisanja, njegovu ulogu i važnost i nastoji kontinuirano da radi na unapređenju ove oblastiˮ, istakla je danas Maja Gojković, potpredsednica Vlade Republike Srbije i ministarka kulture i informisanja na otvaranju Konferencije “Nova pismenost za novo doba” koja je održana u novoj zgradi Radio-televizije Vojvodine.

  • Da li su novi sojevi virusa korona zaista i opasniji?

    rts.rs

    Predstavićemo vam i program "Nova pismenost" praktično simultano kada se u Novom Sadu istim povodom održava velika on lajn konferencija "Nova pismenost za novo doba". Darko Soković, direktor programa i partner u organizaciji "Propulsion" koja je njegov inicijator reći će nam koje prednosti će u digitalnom i medijskom opismenjavanju učenika u više od 750 osnovnih škola u Srbiji doneti primena tog programa.

  • Gostovanja: Novi dan, N1

    N1

    Ministarstvo kulture i informisanja, USAID Serbia i Propulsion, uz podršku Color Media Communications, zajedno organizuju konferenciju „Nova pismenost za novo doba” u novoj zgradi Radio-televizije Vojvodine u Novom Sadu. O konferenciji i medijskoj i digitalnoj pismenosti uopšte za N1 Srbija govore Darko Soković i dr Branislav Ranđelović, direktor Zavoda za vrednovanje kvaliteta obrazovanja i vaspitanja.

  • Darko Soković Managing Partner of Strategy and Development at Propulsion – A new literacy in a new world is needed

    diplomacyandcommerce.rs

    We boost critical thinking, problem-solving, digital and media literacy and other crucial communication skills and programs in an ever-shifting world Digital media, fast-paced lifestyle, speed and a large amount of information placement affect how we will consume, use, but also what decisions we will make. Therefore, modern lifestyles and new digital media require us to be digitally and media literate. We talked about this with Darko Sokovic Managing Partner of Strategy and Development at Propulsion.

  • DIGITALIZACIJA NASTAVE U SRBIJI: Unapređenje računarske pismenosti za đake i nastavnike za nastavu i učenje

    mondo.rs

    Zavod za vrednovanje kvaliteta obrazovanja i vaspitanja (ZVKOV), Fondacija Propulsion i Inicijativa Digitalna Srbija potpisali su 28. decembra Sporazum o saradnji u oblasti digitalizacije obrazovanja u Srbiji, a u okviru dela šireg programa “Nova pismenost“, koji se realizuje u saradnji sa Američkom agencijom za međunarodni razvoj (USAID).

  • Program „Nova pismenost“ za ojačavanje digitalnih kapaciteta 750 škola

    danas.rs

    Zavod za vrednovanje kvaliteta obrazovanja i vaspitanja (ZVKOV), Fondacija Propulsion i Inicijativa „Digitalna Srbija“ potpisali su danas Sporazum o saradnji u oblasti digitalizacije obrazovanja u Srbiji, a u okviru dela šireg programa „Nova pismenost“ koji se realizuje u saradnji sa Američkom agencijom za međunarodni razvoj (USAID).

  • Podrška za 750 škola u Srbiji da ojačaju digitalne kapacite

    rtv.rs

    U 750 škola u Srbiji biće ojačani digitalni kapaciteti zahvaljujući Sporazumu o saradnji koji je danas potpisan između Zavoda za vrednovanje kvaliteta obrazovanja i vaspitanja, Fondacija Propulsion i Inicijativa „Digitalna Srbija“. Sporazum je potpisan u okviru dela šireg programa „Nova pismenost“ koji se realizuje u saradnji sa Američkom agencijom za međunarodni razvoj (USAID).

  • Program „Nova pismenost“ podržava 750 škola da ojačaju svoje digitalne kapacitete

    blic.rs

    Zavod za vrednovanje kvaliteta obrazovanja i vaspitanja (ZVKOV), Fondacija Propulsion i Inicijativa „Digitalna Srbija“ potpisali su danas Sporazum o saradnji u oblasti digitalizacije obrazovanja u Srbiji, a u okviru dela šireg programa „Nova pismenost“ koji se realizuje u saradnji sa Američkom agencijom za međunarodni razvoj (USAID).

  • Digitalna i medijska pismenost – pismenost 21. veka

    rts.rs

    Zavod za vrednovanje kvaliteta obrazovanja i vaspitanja, Fondacija "Propulsion" i Inicijativa "Digitalna Srbija" potpisale su sporazum o saradnji u oblasti digitalizacije obrazovanja, u okviru programa "Nova pismenost" koji se realizuje u saradnji sa Američkom agencijom za međunarodni razvoj (USAID).

  • YOUTUBE, FACEBOOK I INSTAGRAM POKLEKLI: U Srbiji se najviše koristi jedna druga aplikacija!

    mondo.rs

    YouTube, Instagram i Facebook su najkorišćenije društvene mreže u Srbiji, ali se za komunikaciju koristi jedna sasvim druga aplikacija!

  • Gostovanja: Svitanje, Pink

    Pink

    O digitalizaciji obrazovanja u Srbiji, kao i o najavi potpisivanja sporazuma o saradnji između Zavoda za vrednovanje kvaliteta obrazovanja i vaspitanja, Inicijative „Digitalna Srbija“ i Propulsiona u okviru programa Nova pismenost, koji se realizuje u partnerstvu sa USAID Serbia, za RTV Pink govorili su Darko Soković, direktor programa Nova Pismenost, kao i dr Branislav Ranđelović, v.d. direktora Zavoda za vrednovanje kvaliteta obrazovanja i vaspitanja.

  • CESID: Jutjub, Instagram i Fejsbuk – najkorišćenije društvene mreže u Srbiji

    rs.n1info.com

    Jutjub, Instagram i Fejsbuk su najkorišćenije društvene mreže u Srbiji, pokazuje istraživanje koje je sproveo CESID.

  • Srbija zemlja Fejsbuka i Tvitera VIDEO

    b92.net

    Srbija je zemlja Fejsbuka i Vajbera! To je pokazalo najnovije CESID-ovo istraživanje. Više od 60 odsto građana ima nalog na ovim društvenim mrežama. Ipak, to su samo neke od aplikacija čiji se popularnost i uticaj nezaustavljivo šire.

  • SRBIJA ZEMLJA DRUŠTVENIH MREŽA: Fejsbuk i Viber koristi 60 odsto građana

    happytv.rs

    Direktor programa "Nova pimenost" Darko Soković izjavio je danas da, prema podacima istraživanja CeSID-a "Medijska i digitalna pismenost u Srbiji", tema pandemije virusa korona zauzima drugo mesto po interesovanju građana.

  • Srbija zemlja Fejsbuka i Vibera, koristi ih 60 odsto građana

    rtv.rs

    Direktor programa "Nova pismenost" Darko Soković izjavio je danas da, prema podacima istraživanja CeSID-a "Medijska i digitalna pismenost u Srbiji", tema pandemije virusa korona zauzima drugo mesto po interesovanju građana.

  • Srbija - zemlja Fejsbuka i Vibera

    alo.rs

    Direktor programa "Nova pimenost" Darko Soković izjavio je danas da, prema podacima istraživanja CeSID-a "Medijska i digitalna pismenost u Srbiji", tema pandemije virusa korona zauzima drugo mesto po interesovanju građana.

  • Šta zanima građane Srbije? Epidemija nije na prvom mestu

    b92.net

    Direktor programa "Nova pismenost" Darko Soković izjavio je danas da, prema podacima istraživanja CeSID-a "Medijska i digitalna pismenost u Srbiji", tema pandemije koronavirusa zauzima drugo mesto po interesovanju građana.

  • Hjuz (FIPP): Pandemija povećala onlajn pretplate dnevnih novina

    danas.rs

    Svi mediji u svetu zabeležili su tokom pandemije pad prodaje štampanih izdanja i prihoda od marketinga, ali je u isto vreme porasla distribucija preko onlajn pretplata, izjavio je danas predsednik Međunarodne federacije periodične štampe (International Federation of Periodical Publishers FIPP) Džejms Hjuz.

  • Otvorena konferencija “Mediji u trouglu između pandemije, ekonomske krize i tehnoloških promena”

    nadlanu.com

    Pomoćnica za informisanje i medije u Ministarstvu kulture i informisanja, Slavica Trifunović, otvorila je međunarodnu konferenciju “Mediji u trouglu između pandemije, ekonomske krize i tehnoloških promena”, koju organizuje kompanija Color Media Communications u saradnji sa Ministarstvom kulture i informisanja, USAID-om i Propulsion Fondom.

  • Gostovanja: Jutro, Prva

    Prva

    Kao najava međunarodne online konferencije pod nazivom „Mediji u trouglu između pandemije, ekonomske krize i tehnoloških promena”, Darko Soković, direktor programa Nova pismenost, govorio je za PRVA o tome kako je pandemija korona virusa uticala na medije, kao i na medijsku i digitalnu pismenost građana Srbije. Konferenciju možete pratiti uživo na našoj stranici danas od 10 h.

  • Od sklopa ličnosti zavisi koju društvenu mrežu ćete najviše koristiti

    alo.rs

    "Fejsbuk" koristi oko 60 odsto populacije u našoj zemlji, žene su češće na "Instagramu", dok muškarci radije biraju "Jutjub", pokazalo je nedavno istraživanje o korišćenju društvenih mreža u našoj zemlji.

  • Na društvenim mrežama dnevno provodimo više od sat i po vremena

    politika.rs

    „Fejsbuk” koristi oko 60 odsto populacije u našoj zemlji, žene su češće na „Instagramu”, dok muškarci radije biraju „Jutjub”, pokazalo je nedavno istraživanje o korišćenju društvenih mreža u našoj zemlji.

  • Istraživanje: Onlajn se najčešće kupuje garderoba i plaća pouzećem

    rs.n1info.com

    Onlajn kupovinom se najviše služe stariji iz generacije Z (19 do 23 godine) i milenijalci (do 24 do 39 godina) dok najveći procenat bejbi bum generacije (od 54 do 60 godina) nikad ne kupuje online (52 odsto), podaci su iz istraživanja koje je sproveo CeSID.

  • DRUŠTVENA ODGOVORNOST INFLUENSERA "Ovako stoje stvari: Opiranje dezinfodemiji"

    blic.rs

    Lana Nikolić, novinarka i aktivistkinja, moderatorka je panela “Društvena odgovornost influensera”. Ističe da ovaj panel ima svrhu da u ljudima pokreće želju za odgovornim nastupom u svemu čime se bave.

  • OVAKO STOJE STVARI: OPIRANJE DEZINFODEMIJI Panel "E-commerce i digitalno poslovanje"

    blic.rs

    Moderator panela je Zoran Stanojević, novinar i urednik internet portala Radiotelevizije Srbije. On je postavio pitanje da li je put pred onlajn trgovinom u Srbiji čist, ili ima još prepreka.

  • OVAKO STOJE STVARI: OPIRANJE DEZINFODEMIJI "Novi talas digitalnog obrazovanja - šta smo učili tokom pandemije"

    blic.rs

    Galeb Nikačević, novinar i voditelj, moderator je današnjeg panela “Novi talas digitalnog obrazovanja - šta smo učili tokom pandemije”, a u svom uvodnom obraćanju napomenuo je neke od promena koje je donela pandemija korona virusa kada je u pitanju obrazovni sistem.

  • Konferencija "Ovako stoje stvari: Opiranje dezinfodemiji" ŠTA KAŽU ISTRAŽIVANJA: Nova pismenost u novom dobu

    blic.rs

    Novinarka Radio-televizije Srbije Nada Gogić, moderatorka, otvorila je drugi dan konferencije “Ovako stoje stvari: Opiranje dezinfodemiji” sa pitanjem gde pronalazimo vesti, da li ih proveravamo i kako se uopšte informišemo.

  • Nedelja medijske i informacione pismenosti u Srbiji

    nova.rs

    Globalna Nedelja medijske i informacione pismenosti obeležava se i u Srbiji od 27. do 31. oktobra onlajn konferencijom pod nazivom "Ovako stoje stvari: Opiranje dezinfodemiji”.

  • NOVA PISMENOST Nedelja medijske i informacijske pismenosti u Srbiji pod okriljem UNESCO

    blic.rs

    Šenli Pinčoti, direktorka Kancelarije za demokratski i ekonomski razvoj, otvorila je konferenciju uvodnom porukom da se naš svet brzo menja te su informacije ključni činilac svakog aspekta naših života.

  • UNESCO Nedelja medijske i informacione pismenosti obeležava se i u Srbiji

    danas.rs

    Globalna Nedelja medijske i informacione pismenosti biće obeležena i u Srbiji od 27. do 31. oktobra onlajn konferencijom pod nazivom „Ovako stoje stvari: Opiranje dezinfodemiji”. Domaćini su Propulsion i Američka agencija za međunarodni razvoj (USAID), u okviru zajedničkog programa Nova pismenost.

  • Nedelja medijske i informacione pismenosti

    RTS1

    Globalna Nedelja medijske i informacione pismenosti obeležava se od 27. do 31. oktobra onlajn konferencijom pod nazivom „Ovako stoje stvari: Opiranje dezinfodemiji". Živimo u doba globalne pandemije, više nego ikad informacije tražimo na internetu, kupujemo, učimo i radimo digitalno.

  • Influenseri i jutjuberi – popularnost koja nosi odgovornost

    rts.rs

    Zanimanja zvanično ne postoje, ali zarada može da bude ogromna. Hoće li influenseri i jutjuberi ući u šifrarnik zanimanja i tako postati poreski obveznici.

  • Gostovanja: Jutarnji program, RTS

    RTS1

    Poreska uprava objavila je da su uočene nepravilnosti u poštovanju poreskih propisa kod fizičkih lica koje prihoduju na društvenim mrežama, izdvajajući jutjubere i jutjuberke odnosno influensere i influenserke. Da li je država napokon prepoznala ovu sferu digitalnog privređivanja? O ovoj temi za RTS govorili su Darko Soković, direktor programa Nova pismenost, Jasenka Marko, ekspertkinja za YouTube i Bojan Klačar, istraživač i izvršni direktor CeSIDa.

  • Koliki su zaista uticaj, zarada i odgovornost jutjubera i influensera

    rts.rs

    Najrazličitiji sadržaji gigantske elektronske džungle udaljeni su nam samo jedan klik. Konzumenti smo svi, ali jutjuberi i influenseri sa drugih mreža najveći uticaj imaju na najmlađe. Budući da je u pitanju bavljenje javnim poslom, morala bi da se znaju pravila u vezi sa plaćanjem poreza, prevljenjem sadržaja i, posebno, da se zna kome je taj sadržaj namenjen.

  • Gostovanja: Novi dan, N1

    N1

    Goran Zarić, programski direktor, i Jasenka Marko, ekspertkinja za YouTube govorili su za emisiju Novi Dan na televiziji N1 Srbija o oporezivanju fizičkih lica koji privređuju putem društvenih mreža, poput jutjubera i jutjuberki odnosno influensera i influenserki, te značaju ove profesije i stepenu njene uređenosti.

  • INFLUENSERI IMAJU NAJVEĆI UTICAJ NA MLADE! Dokazano da Srbi najviše vremena provode na društvenim mrežama (KURIR TELEVIZIJA)

    kurir.rs

    Budući da danas sve što nam treba možemo nabaviti na društvenim mrežama, postavlja se pitanje koliko su one danas zastupljene i koliko utiču na naš svakodnevni život. Prema istraživanjima programa "Nova pismenost" dokazano je da Srbi preko 100 minuta provode na društvenim mrežama.

  • Čak tri četvrtine građana primarno se informiše preko društvenih mreža

    danas.rs

    Društvene mreže su prepoznate kao medij preko koga se informiše najveći procenat ispitanih građana. Ukupno 75 odsto njih je odgovorilo da se putem društvenih mreža informiše često ili redovno, rezultat je istraživanja medijske i digitalne pisemnost koju je sproveo CESID.

  • Gostovanja: Među nama, Nova S

    Nova S

    Ima nekih promena u tome kako se informišemo. Do sada je bilo tradicionalno da se građani Srbije provode pet sati uz televizijske ekrane, međutim sada je ubedljivo prva instanca za informisanje - društvena mreža po vašem izboru.

  • DNEVNO DVA SATA NA MREŽAMA: Televiziju u Srbiji prati uglavnom starija populacija, dok je mlađa vezana isključivo za internet

    novosti.rs

    GRAĐANI Srbije najviše vremena provode uz društvene mreže, čak 104 minuta dnevno, a mlađi od 24 godine i po 129.

  • Srbi se najčešće informišu putem društvenih mreža, a čak 56 odsto NE PROVERAVA izvor informacija

    blic.rs

    Građani Srbije prilikom informisanja najviše pažnje posvećuju samom naslovu vesti, najviše vremena provode uz društvene mreže, 104 minuta dnevno, 81 minut dvnevno slušaju radio stanice, 77 minuta prate televizijski program, dok prosečno štampi posvete svega 23 minuta.

  • Društvene mreže ubedljivo prve za informisanje građana

    danas.rs

    Najveće poverenje građani ukazuju internet portalima i sajtovima, 24 odsto. Tri četvrtine ispitanih građana Srbije informiše se putem društvenih mreža, a u populaciji do 24 godine to iznosi čak 88 odsto.

Pretraga

You are using an outdated browser which can not show modern web content.

We suggest you download Chrome or Firefox.